Renault Captur 2020: Velmi příjemná modernizace (+VIDEO)

Nový Renault Captur je tu! A sluší mu to! Nejen zvenčí, ale i zevnitř. Tak se na něj jdeme podívat.

Tento článek bude opravdu krátký (já vím, že to slibuji celkem často, ale tentokrát opravdu), protože se jedná jen o první dojmy. A ty jsou velmi pozitivní!

Renault Captur nyní z předního pohledu vypadá… no… jako Renault. Musím uznat, že předchozí vzhled přední části ho více odlišoval od ostatních modelů značky. Na druhou stranu ale za sebe říkám, že se mi tento nový vzhled líbí více.

Zadní část je na první pohled jiná a tady Captur pozná každý, jen se podívejte na fotky a video. Žádný jiný Renault takový tvar zadních světel nemá.

Když jsem u světel – nový Captur vždy nabídne přední světlomety Full LED a zadní LED. Ve vyšší výbavě s 3D efektem.

Se zadní částí souvisí kufr – ten nabídne 536 litrů, což není vůbec málo, ale na první pohled je nevidíte – tedy pokud máte dno nastavené do vyšší polohy a zadní lavici posunutou dozadu. Ano, zadní lavice se dá posouvat, takže můžete cestovat pohodlně v plném obsazení, kdy je i na zadních sedačkách dostatek místa, tak trochu místa pro nohy zadních cestujících ubrat a získat litry v kufru. Tohle řešení mám rád.

Interiér je podle mě super. Jako by z oka vypadl novému Cliu a to je podle mě ten správný směr. Volič automatu je jen joystick a vypadá opravdu zajímavě. Odkládacích ploch je dostatek a veškeré plasty, na které vidíte, jsou měkčené. Nikde nic nevrzalo, ale s autem jsem jel jen chvilku a mělo najeto 400 kilometrů.

Podvozek je spíše měkčí, což mi k takovému typu auta naprosto sedí. Sedačky jsou pohodlné a nabízejí i boční vedení, což jsem ani nečekal. Mohou být vyhřívané, stejně jako volant a čelní sklo.

Jak jsou na tom motory – úlohu základního motoru na sebe bere litrový motor TCe 100 o výkonu 100 koní (číslo vždy označuje výkon, tak už ho dále psát nebudu), který může být spojený jen s manuální převodovkou. Další následuje jednatrojka TCe 130, ta již může být i s automatem EDC a nejvyšší příčku v benzínových motorem bere TCe 155. Tento motor se pojí jen s automatem EDC.

Naftový motor je k dispozici jeden, tedy Blue dCi 115 a může být jak s automatem EDC, tak manuálem.

Nový Captur bude k dispozici i jako plug-in hybrid, kdy nabídne 160 koní a dojezd čistě na elektřinu kolem 60 kilometrů. Osobně jsem na něj moc zvědavý!

Určitě vás zajímají ceny, tak to jimi uzavřu. Budu psát ceny bez slev, aktuálně dostanete zvýhodnění 10 000 Kč a další 15 000 Kč při výkupu vašeho stávajícího vozu. Základní cena za Captur ve výbavě ZEN s motorizací TCe 100 je 390 000 Kč. Nejdražší verze je ve výbavě INTENS TCe 155 za 555 000 Kč. Naftová jednapětka vyjde na 445 000 Kč ve výbavě ZEN. A taková zlatá střední cesta, tedy TCe 130 s manuálem ve vyšší výbavě INTENS (ale i výbava ZEN obsahuje plno prvků) vyjde na 485 000 Kč.

A to je vše. Už se moc těším na klasický test, z prvních dojmů na mě nový Captur působí opravdu dobře. A líbí se mi, jak zvenčí, tak zevnitř.

Tomáš Devera

Na Roadblogu jsem autorem veškerých textů, fotek i videí, pokud není uvedeno jinak.