Renault Megane R.S. 2018: První okruhové dojmy (+VIDEO)
Měl jsem možnost si na okruhu v Mostě zajezdit s novým Renaultem Megane R.S. A byla to opravdu jízda! Zde je mých pár dojmů.
Veškeré potřebné informace získáte z tiskové zprávy, která je přiložená. Tohle jsou jen takové první dojmy, ne test, ten teprve bude. A už se na něj moc těším, vy snad také. Bezprostřední zážitky uvidíte ve videu.
Z krátkého okruhového svezení mohu říct, že nový Megane R.S. je vážně rychlé auto. 280 koní stačí naprosto bohatě, brzdy nevadnou ani na okruhu a v některých barvách je to fakt sexy auto. V interiéru moc odlišností od klasické verze není, myslím tedy co se týká palubní desky. Sedačky jsou ale skvělé, časem však dorazí ještě lepší příplatkové Recaro. I tyto však skvěle podržely v zatáčkách. V zátáčkách pomáhá i systém natáčení zadních kol, který opravdu poznáte. Je to ze začátku trochu nezvyk, jak to ale dostanete do ruky, budete zatáčkami projíždět jako pán. Jen se vám občas stane, že přemýšlíte, jestli už dostáváte přetáčivý smyk, nebo se jen natáčí zadní náprava.
Cena začíná na 719 900 Kč za verzi s manuální převodovkou, s automatem vyjde o 40 000 Kč dráž. Pokud budete chtít samosvor, dostanete ho v paketu Cup za 40 000 Kč, ale jen k manuální převodovce. Je to dilema. Automat je opravdu rychlý a dobrý, ale samosvor… ten se prostě hodí. Není to podle mě špatná cena za tak zábavné auto. Ale uvidíme až v klasickém testu, jak praktické auto to vlastně je. Na okruhu je však opravdu zábavný a rychlý.